جملات مشتری مداری

جملات مشتری مداری (با این جملات مشتریان را جادو کنید!)

10 فروردین 1404
9 دقیقه
فهرست محتوا

اگه صاحب یه کسب‌وکار باشی و قرار باشه با مشتری‌ها ارتباط برقرار کنی، باید با جملات مشتری مداری آشنا باشی. حتما می‌دونی که مشتری رئیس هر کسب‌وکاره و بدون وجود اون اصلا تجارتی وجود نخواهد داشت. از اونجایی که رقابت تو بازار خیلی سخته و رقیبا دنبال اینن که مشتری‌هات رو بر بزنن، مشتری‌ مداری کار خیلی راحتی نیست. برای راضی نگه داشتن مشتری‌ها شما باید همیشه با زبان نرم و احترام باهاشون برخورد کنید. یکی از بهترین راه‌های انجام این کار استفاده از جملات کوتاه مشتری مداریه.

اما بهترین جملات مشتری مداری کدومان؟ ما تو این مقاله از تارگت می‌خوایم به سراغ معرفی جملات مشتری مداری بریم که کلی پشتشون تجربه و تفکر بازاریابی و فروش خوابیده. پس اگه می‌خوای بلد باشی چجوری با چند تا جمله ساده مشتری رو جادو کنی، این مقاله رو از دست نده.

اهمیت استفاده از جملات انگیزشی مشتری مداری

اهمیت استفاده از جملات انگیزشی مشتری مداری

برای اینکه دل مشتری رو به دست بیاری، نحوه حرف زدنت نصف راهه. یعنی اینکه فقط محصول یا خدمات خوب کافی نیست؛ باید بلد باشی چجوری باهاش حرف بزنی به خصوص وقتی اوضاع خیلی گلل و بلبل نیست و کمی آشفته است. اینجاست که جملات انگیزشی مشتری مداری میان وسط و مثل یه برگ برنده عمل می‌کنن. این جملات باعث می‌شن مشتری حس کنه براش ارزش قائلی و درکش می‌کنی. در کل جملات برای مشتری مداری مثل یه ابزاری هستن که می‌تونی باهاش علاوه بر تقویت تیم فروش، مشتریات رو خوشحال‌تر نگه داری. این موضوع تو بحث مشتری مداری در فروشگاه، بیمارستان و هر جایی که با مشتری در ارتباطه باید رعایت بشه.

طبق آمار ۶۵٪ مردم لحن خودمونی و صمیمی رو بیشتر دوست دارن. ولی اگه قراره به یه درخواستشون جواب منفی بدی، باید مراقب باشی! چون ۷۸٪ مردم وقتی لحن بیش از حد صمیمی باشه و جواب نه بگیرن، حس بدی می‌گیرن و اعتمادشون از بین می‌ره. پس باید یه تعادل بین حرفه‌ای بودن و صمیمی بودن حفظ کنی.

99 تا از جملات مشتری مداری

99 تا از جملات مشتری مداری (کوتاه و تاثیر گذار)

یه سری جملات مشتری مداری وجود داره که شما باید باهاشون آشنا باشید. این جمله‌ها فوق‌العاده تاثیرگذارن و می‌تونن سرنوشت یه مشتری رو تغییر بدن. در ادامه به برخی از جملات زیبای مشتری مداری که باید همیشه تو آستینت داشته باشی، تو قالب یه جدول اشاره کردیم.

جملات مشتری مداری

کمکی از دستم برمیاد؟ یه شروع عالی برای شروع صحبت و نشون دادن اینکه می‌خوای طرفو راه بندازی.
مرسی که این موضوعو باهام درمیون گذاشتی این جمله نشون می‌ده که بازخورد برا‌ت مهمه و از اینکه مشتری گلایه یا شکایت کرده، ناراحت نیستی
اجازه بده سریع این مورد رو بررسی کنم یعنی مشتری بدونه الان وقت گذاشتی واسه حل مشکلش، نه اینکه انداختیش کنار و نمی‌خوای پیگیری کنی.
کاملا درکت می‌کنم که چی می‌گی یه جورایی نشون می‌ده با مشتری همدلی داری و فقط داری جواب از پیش ‌نوشته شده نمی‌دی.
یه لحظه بهم فرصت بده تا یه راه‌حل درست و حسابی پیدا کنم خیلی بهتر از اینه که بگی «نمی‌دونم» یا الکی قول الکی بدی.
واقعا ناراحت شدم که این اتفاق برات افتاده یه عذرخواهی محترمانه که خیلی وقتا عصبانیت مشتری رو می‌خوابونه.
مرسی از اینکه این مدت صبور بودی یادآوری اینکه ارزش وقت مشتری رو می‌دونی، این موضوع خودش کلی برای مشتری ارزش داره.
نظرت در مورد این چیه؟ یعنی فقط نمی‌خوای راه‌حل بدی، بلکه نظرم مشتری برات مهمه.
این محصول دقیقا برای شماست با یه جمله ساده، حس خاص بودن رو به مشتری منتقل می‌کنی.
اگه سوال دیگه‌ای هم داری، بپرس نشون می‌دی هنوزم آماده‌ای کمک کنی و ارتباط قطع نشده. این موضوع صبوری شما در برخورد با مشتری رو هم نشون میده.
اینجاییم که خیالتو راحت کنیم یه حس امنیت و آرامش منتقل می‌کنی که خیلیا دنبالش هستن.
قدردان همراهی‌تون هستیم تشکر واقعی، ساده ولی عمیق.
بذار یه توضیح کوچیک بدم چرا این گزینه بهترینه اعتمادسازی می‌کنی بدون اینکه حس فروشنده سمج بدی.
حل این موضوع با منه، نگران نباش قبول مسئولیت یعنی مشتری حس کنه تنها نیست.
کاملا حق با شماست این جمله ساده می‌تونه یه بحث رو قبل از اینکه شروع شه، تموم کنه!

موارد بالا تنها بخشی از جملات در مورد مشتری مداری هستند. این جملات ساده اما عمیق به شما کمک می‌کنن تا یه رابطه قوی و پایدار بسازید. بجز موارد بالا چند جمله موثر دیگه هم تو برخورد با مشتری هست که مهم‌ترینشون عبارتن از:

  • می‌خوای ببینی این راه‌ حل مشکلت رو کامل حل می‌کنه یا نه؟
  • این اطلاعات احتمالا به کارت میاد.
  • هر وقت کار داشتی باهام تماس بگیر.
  • ما همیشه دنبال بهتر شدنیم، خوشحال می‌شیم نظرتو بدونیم.
  • هر چی بشه، خبرشو بهت می‌دم.
  • نگران نباش، من این مسئله رو پیگیری می‌کنم تا حل شه.
  • سفارشت رو همون‌جوری که قول دادم، به موقع می‌رسونم.
  • همون چیزیه که خواسته بودی.
  • اگه چیزی اشتباه شده، من خودم گردن میگیرم.
  • صادقانه بگم نمی‌دونم، ولی میپرسم و نتیجه رو بهت میگم.
  • به نظرت احترام می‌ذارم.
  • تحویل سریع؟ رو چشمم در اسرع وقت انجام می‌دم.
  • ممنون که مارو انتخاب کردین.

درخواست باشگاه مشتریان تارگت

تا اینجا نزدیک 30 تا از جملات مشتری مداری رو بهتون معرفی کردیم. اگه حس می‌کنید که این جملات درباره مشتری مداری کافی نیستند، نگران نباشید. ما تو جدول زیر چند مورد دیگه از تبلیغ جملات کوتاه مشتری مدار رو بهتون معرفی می‌کنیم. خوندن این جمله‌ها به شما کمک می‌کنه که درک بهتری از اینکه مشتری مداری چیست، داشته باشید.

جملات زیبای مشتری مداری

ممنون که وقت گذاشتی و با ما در میون گذاشتی حواسم هست، اینو پیگیری می‌کنم برات
همین حالا دارم بررسیش می‌کنم اگه جای تو بودم، همین سوالو می‌پرسیدم
بذار این موضوع رو برات ساده و شفاف توضیح بدم همین حالا یه راه‌حل برات پیدا می‌کنم
بابت صبر و درکت، ممنونم خیلی خوب شد گفتی، این موضوع برامون مهمه
ما اینجاییم تا مطمئن شیم همه چی عالی پیش می‌ره حرفتو می‌فهمم، حق داری ناراحت باشی
تو اولویتی، بذار برات یه کاری کنم که خوشحال شی اگه هر سوال یا ابهامی داشتی، من اینجام
هر چی لازم باشه، تا تهش باهاتم دوست دارم بدونم چی باعث شد این حس رو داشته باشی
یه پیشنهاد ویژه برات داریم که احتمالا خوشت میاد هر تغییری که بخوای، برات ردیفش می‌کنیم
تو یکی از بهترین مشتری‌هامونی کاری می‌کنیم که دفعه بعد، با لبخند برگردی
بیا با هم یه راه‌حل خوب پیدا کنیم تا وقتی تو راضی نباشی، کار ما تموم نیست
هر نظری که بدی، واسمون مثل طلا ارزش داره هر زمان به کمک احتیاج داشتی، یه پیام کافیه
ما به تجربه تو اهمیت می‌دیم، نه فقط خریدت هر چی باشه، هواتو داریم
یه مشتری خوب، همیشه یه دوست خوبه برای ما بیا از این به بعد راحت‌تر در ارتباط باشیم
اگه مشکلی بود، اولین نفر من پیگیرش می‌شم هدف ما فقط فروش نیست؛ رضایتت برامون مهم‌تره
تو این مسیر تنها نیستی، ما کنارتیم. یه مشتری راضی، افتخار ماست
همیشه مشتاق شنیدن حرف‌هات هستیم ما گوش می‌دیم، چون برامون مهمی
ازت یاد می‌گیریم تا خدماتمون بهتر شه همیشه یه نفر اینجاست که بهت کمک کنه

جملات درباره مشتری مداری

جملات درباره مشتری مداری

تا اینجا با جملات مشتری مداری آشنا شدید. از اونجایی که مشتری برای هر کسب‌وکاری مهم‌ترین فرده، خیلی از آدمای بزرگ تو حوزه بازاریابی و فروش در این مورد جمله‌های معروفی دارن. ما در ادامه قصد داریم تا به برخی جملات درباره مشتری مداری در قالب یه جدول اشاره کنیم.

جملات درباره مشتری مداری

جف بزوس اگه از مشتری‌هات راضی نباشی، حتی بهترین محصول هم نمی‌تونه نجاتت بده.
سام والتون تنها کسی که می‌تونه باعث اخراج همه ما بشه، مشتریه؛ اونم با اینکه فقط پولشو ببره جای دیگه خرج کنه!
بیل گیتس ناراضی‌ترین مشتری‌هات، بزرگ‌ترین منبع یادگیری‌ات هستن.
ریچارد برانسون مشتری همیشه حق نداره، ولی همیشه باید احساس کنه که حق داره.
پیتر دراکر هدف از کسب‌وکار، خلق مشتریه؛ نه فقط فروش محصول.
شیو سینا هر لبخندی که روی لب مشتری میاد، یعنی برندت یه قدم جلو رفته.
کالین بارت برای اینکه به دست آوردن محبت و احترام مشتری‌ها، بهشون احترام بذار. دلیل موفقیت شرکت‌های بزرگ و خوشنام استقبال از این قانون طلاییه که همیشه جواب میده.
برایان ترسی افرادی که موفق‌اند، همیشه به دنبال فرصتی می‌گردن تا به بقیه کمک کنند. افراد ناموفق همیشه می‌پرسن که انجام این کار چه سودی برای من داره؟
دیوید جی شوارتز وقتی شما به یه نفر حس ارزشمند بودن بدید، ارزش خودتون رو بالاتر می‌برید.
دارن آلدن آدامز برای ارائه دادن خدمات واقعی توجه کردن به مواردی مثل صداقت و درستکاری که با پول قابل خرید و اندازه‌گیری نیستن، خیلی مهمه.
البرت هوبارد هر اندازه‌ای که شما خرج کنید به همون اندازه هم پاداش دریافت می‌کنید. شخصی که خدمات خوب می‌دهد، حتما پاداش‌های بزرگ هم می‌گیرد.
جورج الیوت اگر زندگی رو برای هم آسون نکنیم، اصلا برای چی داریم زندگی می‌کنیم؟

کلام آخر

مشتری فقط یه خریدار ساده نیست؛ یه همراهه که قراره باهاش یه رابطه واقعی و موندگار بسازی. استفاده از جملات مشتری مداری توی ارتباط با مشتری، چیزی نیست که بخوای ازش سرسری رد شی. همین جمله‌های به ظاهر کوچیکن که می‌تونن یه تجربه معمولی رو به یه خاطره خوب تبدیل کنن یا برعکس. اگه بلد باشی با مشتری‌هات چطور صحبت کنی، خیلی راحت‌تر می‌تونی اعتمادشون رو جلب کنی و اون حس اطمینان و وفاداری رو تو ذهنشون بسازی.

اگه بتونی همین اصول ساده رو تو تیم خدمات مشتری‌ت جا بندازی، برندت خیلی زود به یه برند محبوب تبدیل میشه. در یک کلام جادوی واقعی توی انتخاب جمله‌ست. پس حرفه‌ای انتخاب کن، هوشمندانه بگو و با دل مشتریا بازی کن! اگه جملات کوتاه مشتری مداری یا جملات زیبای مشتری مداری بلدی که در بالا بهش اشاره نکردیم. خوشحال میشم تو بخش دیدگاه‌ها اونو با ما و سایر کاربرا در میون بذارید.

آموزشی

دیدگاه

نظرات کاربران را در این بخش مشاهده کنید

افزودن دیدگاه

کاربران عزیز، دیدگاه ما خزان است

شما اولین نفری باشید، که دیدگاه رو برای این مقاله ثبت میکند

تیم فروش در خدمت شماست

همیشه در کنار شما هستیم









    09

    سوالات متداول

    پاسخ به برخی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای مشتریان ما پیش آمده است

    ابتدا باید اپلیکیشن تارگت را دانلود و نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن باید در تارگت ثبت‌نام کنید.

    چون تارگت در حقیقت یک دستگاه کارتخوان هم هست نیاز است در هنگام ثبت‌نام، اطلاعات کاملی که مورد نیاز شاپرک و بانک است را وارد کنید. پس از ثبت‌نام حداکثر در ۲ روز کاری ثبت‌نام شما در شاپرک تأیید می‌شود. حالا باید دستگاه تارگت را از طریق سیم‌کارت یا وای‌فای به اینترنت متصل کنید. پس از اتصال دستگاه به اینترنت، مرحلهٔ اتصال دستگاه به اپلیکیشن را در اپ تارگت دنبال کنید.

    بله. این دستگاه شامل یک سال گارانتی است. در صورت نیاز به خدمات گارانتی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

    همکاران ما در تیم پشتیبانی تارگت آمادهٔ پاسخگویی به سؤالات شما هستند.
    در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب می‌توانید با ما تماس بگیرید.
    در روزهای تعطیل رسمی، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر پاسخگوی شما هستیم.