پاسخ به برخی از مهمترین سؤالاتی که برای مشتریان ما پیش آمده است
نصب تارگت بسیار آسان است. اگر میتوانید یک اپلیکیشن روی موبایل خود نصب کنید، از عهدهٔ راهاندازی تارگت هم برمیآیید.
البته کارشناسان پشتیبانی ما آمادهٔ پاسخ به سؤالات شما هستند.
بله. تارگت دارای نسخههای مخصوص اندروید و iOS است. در برگه دانلود میتوانید نسخههای مختلف اپلیکیشن تارگت را دانلود کنید.
علاوه بر این میتوانید از نسخهٔ تحت وب آن هم استفاده کنید.
ابتدا باید اپلیکیشن تارگت را دانلود و نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن باید در تارگت ثبتنام کنید.
چون تارگت در حقیقت یک دستگاه کارتخوان هم هست نیاز است در هنگام ثبتنام، اطلاعات کاملی که مورد نیاز شاپرک و بانک است را وارد کنید. پس از ثبتنام حداکثر در ۲ روز کاری ثبتنام شما در شاپرک تأیید میشود. حالا باید دستگاه تارگت را از طریق سیمکارت یا وایفای به اینترنت متصل کنید. پس از اتصال دستگاه به اینترنت، مرحلهٔ اتصال دستگاه به اپلیکیشن را در اپ تارگت دنبال کنید.
استفاده از اپلیکیشن تارگت برای سال اول رایگان است و برای سالهای بعد نیاز به تمدید حق عضویت دارد. هزینهٔ تمدید حق عضویت سالانهٔ تارگت مبلغ ۱ میلیون تومان است.
برای ارسال پیامک باید حساب خود را شارژ کنید. هزینهٔ ارسال هر پارت پیامک ۱۲۹ تومان است.
تارگت میتواند هم به WIFI متصل شود و هم اینترنت خود را از سیمکارت تأمین کند. چون دستگاه تارگت بهصورت کاملا قانونی وارد کشور شده است و فرآیند رجیستری آن انجام شده، از سیمکارت همهٔ اپراتورهای ایرانی میتوانید استفاده کنید.
بله. این دستگاه شامل یک سال گارانتی است. در صورت نیاز به خدمات گارانتی میتوانید با ما تماس بگیرید.
بله. در دفترمان میزبان شما هستیم. دفتر مرکزی تارگت در شهر مشهد است.
بله. با ما تماس بگیرید تا برای پرداخت در زمان تحویل راهنمایی کنیم.
همکاران ما در تیم پشتیبانی تارگت آمادهٔ پاسخگویی به سؤالات شما هستند.
در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب میتوانید با ما تماس بگیرید.
در روزهای تعطیل رسمی، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر پاسخگوی شما هستیم.
ما یک بلاگ فعال داریم که آموزشها و ویدئوها و مطالب آموزشی در رابطه با استفاده بهینه از دستگاه تارگت، راهاندازی و مدیریت باشگاه مشتریان و تکنیکهای افزایش فروش و وفادارسازی مشتری منتشر میکنیم. این بلاگ را دنبال کنید و در خبرنامه آن عضو شوید.
در سایت تارگت بخشی را برای مستندات در نظر گرفتهایم که همه ابهاماتتان در مورد دستگاه و پنل را آنجا میتوانید پیدا کنید.
همچنین لطفا صفحهٔ اینستاگرام ما را دنبال کنید. ویدئوها و نکات آموزشی ما به شما کمک خواهد کرد.
همکاران ما در تیم پشتیبانی تارگت آمادهٔ پاسخگویی به سوالات شما هستند.