امکانات تارگت

«تارگت» به شما امکان راه‌اندازی یک باشگاه مشتریان حرفه‌ای را می‌دهد. امکاناتی همچون ارائه پاداش به مشتریان در ازای خرید بیشتر، تخفیف در ازای هر خرید و تخفیف به مناسبت تولد مشتریان، از ویژگی‌های مهم تارگت می‌باشد.

با «تارگت» می‌توانید در هنگام پرداخت، شماره موبایل مشتریان را هم دریافت کنید. از این به بعد همان کارت بانکی مشتری، تبدیل به کارت عضویتش در باشگاه مشتریان شما می‌شود و در خریدهای بعدی، دیگر نیازی به ورود شماره موبایل نیست!
همچنین شما در اپلیکیشن تارگت علاوه بر امکانات مربوط به باشگاه مشتریان، به میزان فروش و تراکنش‌های انجام‌شده روی دستگاه دسترسی دارید.

با تــــارگــت تنها سه گام تا فروش حداکثری فاصله دارید!

گام اول

پس از خرید دستگاه تارگت و ثبت‌نام، در ابتدا می‌توانید با انتخاب یکی از طرح‌های تخفیفی مورد نظر از طریق تارگت، باشگاه مشتریان خود را راه‌اندازی کنید.

گام دوم

مشتری پس از پرداخت هزینه از طریق دستگاه پوز تارگت، شماره تماس خود را داخل دستگاه وارد می‌کند. اطلاعات کارت مشتری در پنل شما در تارگت ذخیره می‌شود و در خریدهای بعدی، دیگر نیازی به ورود شماره موبایل نیست!

گام سوم

تارگت به صورت خودکار با ارسال پیامک، مشتری را از طرح تخفیفی شما آگاه می‌کند و فرایند خریدهای آیندهٔ مشتری آغاز می‌شود.

تـــارگــت چگونه به افزایش فروش شما کمک می‌کند؟

راه‌اندازی باشگاه مشتریان

تارگت به کسب‌وکار شما امکان ایجاد یک باشگاه مشتریان را می‌دهد.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از طرح‌های تارگت، مشتری را به خرید بیشتر تشویق کنید.

طرح پاداش برای خرید بیشتر

برای مشتری، هدفِ خرید تعیین کنید تا با رسیدن به آن، تخفیف دریافت کند. همه حساب و کتاب‌ها با تارگت و دریافت جایزه هم به صورت خودکار است! وقتی مشتری به هدف تعیین‌شدهٔ شما برسد، مبلغ پاداش از آخرین خریدش کسر می شود.

طرح تخفیف بر روی خرید بعدی

به ازای هر خرید مشتری، درصدی تخفیف در نظر بگیرید تا در خرید بعدی، از آن استفاده کند. حتی می‌توانید برای استفاده از تخفیف‌ها برای مشتریان مهلت هم در نظر بگیرید. در این حالت تارگت قبل از اتمام مهلت به مشتری یادآوری هم می‌کند!

طرح تخفیف تولد

تبریک خشک و خالی که اثربخش نیست! در تارگت شما فقط درصد تخفیف را مشخص کنید. همین!

تارگت در روز تولد مشتری برای او پیامک می‌فرستد و علاوه بر تبریک، میزان تخفیفی که به عنوان هدیه برایش در نظر گرفته شده را هم اطلاع می‌دهد.

مشاهده همه تراکنش‌ها و آمار فروش:
از خانه مدیریت کنید!


پس از هر پرداخت با دستگاه تارگت، تراکنش‌های موفق یا ناموفق مشتریان را مشاهده کنید و با بررسی نمودار فروش و نرخ افزایش مشتریان جدیدِ خود به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه، برای رشد کسب‌وکار خود برنامه‌‌ریزی کنید.

همهٔ این موارد به‌صورت آنلاین در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و شما اطلاعات کاملی از میزان فروش کسب‌وکارتان خواهید داشت.

جمع آوری سوابق مشتری در نرم افزار باشگاه مشتریان تارگت

ایجاد پروفایل مشتریان:
موتور جست‌وجوی کسب‌وکار شما

با تارگت می‌توانید برای هر مشتری پروفایل مخصوص به خود را تشکیل دهید.
داخل پروفایل، اطلاعاتی شامل تاریخچه و مبالغ پرداخت‌شده، شماره تماس مشتری، نام‌ونام‌خانوادگی مشتری و تاریخ تولد مشتری قابل ثبت و ذخیره است.
هر مشتری قابل جست‌وجو بوده و حتی اگر مدت زیادی از خرید گذشته باشد، می‌توانید به اطلاعات مدنظر خود دست پیدا کنید.

ارسال پیامک گروهی برای مشتریان:
مشتری در دسترس شماست!

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن تارگت، برای همهٔ مشتریان خود پیامک گروهی ارسال کرده و مهم‌ترین اخبار کسب‌وکار خود را به اطلاع آن‌ها برسانید. همچنین پس از انتخاب یکی از طرح‌های باشگاه مشتریان، می‌توانید در مراحل مختلف طرح، به‌صورت تکی برای مشتریان پیامک ارسال کنید.